GAINLY

Szczegóły

GAINLY

Gainly jest firmą usługowo-doradczą specjalizującą się w marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Działalność polega na doradztwie i realizacji w zakresie :

  • Analiza i optymalizacja działań marketingowych
  • Audyt UX sklepu
  • Audyt platformy
  • Optymalizacja analityki
  • Wdrożenie zmian wynikających z przeprowadzonych audytów
  • Wsparcie w koordynacji zespołu, optymalizacja procesów i działań E-Commerce oraz usprawnienie pracy zespołu
  • Stały monitoring i analiza danych w kontekście ruchu, konwersji, wyników
  • Optymalna alokacja środków na działania marketingowe
  • Lepsze wykorzystanie stosowanych narzędzi
  • Maksymalizacji wyników działań marketingowych
  • Tworzenie stron internetowych
  • Wdrażanie systemów e-commerce oraz narzędzi analitycznych
  • Wdrażaniem projektów związanych z e-commerce
  • Tworzeniem i wdrażaniem strategi digital marketingowych
  • Prowadzeniem profili w socialmediach ( Facebook , Instagram , Linkedin , Youtube , Google )
  • Tworzeniem treści reklamowych na media społecznościowe ( grafika , zdjęcia , video , copywriting )
  • Doradztwem w zakresie prowadzenia sklepów internetowych
  • Analizowaniem danych i zachowań użytkowników stron internetowych , profili społecznościowych
  • Szkoleniami z zakresu obsługi narzędzi internetowych
  • Prowadzeniem warsztatów menadżerskich dla e-commerce
  • Projektowaniem i wdrażaniem innowacji
  • Pozycjonowaniem stron internetowych
  • Tworzeniem stron www

 

Najczęściej występujące działania:

  • Śledzenie i stała optymalizacja ścieżki zakupowej klienta - kanałów pozyskania
    klienta, dogodnego dla użytkownika eksplorowania serwisu, czyli jego User
    Experience oraz współczynnika konwersji w sklepie (dokładamy wszelkich starań, by utrzymywał się a nawet przewyższał ten, który w danej branży określany jest jako standard)
  • Budżetowanie kosztów marketingowych
  • Rekomendacje odnośnie witryny (m.in. SEO, platforma sklepowa, systemy
    peryferyjne)
  • Rekomendowanie efektywnych procesów zarządzania danymi

 

Wpływ na kierunek rozwoju firmy :

  • Wsparcie w planowaniu i wdrażaniu istotnych inicjatyw np. wejścia na rynki
    zagraniczne czy uruchomienia nowej linii biznesowej
  • Konsultowanie (walidacja) pomysłów i zmian
  • Opracowanie i egzekucja strategii rozwoju e-commerce

 

Budowa zespołu oraz koordynacja zewnętrznych agencji:

  • Onboarding zatrudnionych specjalistów
  • Wyznaczanie KPI zespołów i pracowników
  • Kontrola pracy zespołu, analiza wyników oraz bieżące wsparcie w realizacji celów
  • Zlecanie prac zewnętrznym dostawcom
  • Wsparcie i koordynacja zewnętrznych agencji

Dane kontaktowe

Adres
Maurycego Beniowskiego 5/15 , 81-226 Gdynia
Kod pocztowy
81-226
Dodatkowy adres email
maciej.szelagowski@gainly.pl
Telefon
Telefon komórkowy
NIP
7393744243
Skip to content