Jak nawiązywać relacje z lokalną społecznością? Dlaczego są niezbędne w biznesie? Czy bagno może być produktem luksusowym? Nowa grupa zamożnych klientów poszukująca autentyczności – jak lokalność pomoże ich przyciągnąć?
Na powyższe pytania udzieli odpowiedzi Łukasz Długowski, podpierając się licznymi przykładami, opowie, jak lokalność przyciąga nowych klientów. Będzie mówił także o tropieniu wilków w Puszczy Białowieskiej jako szerokiej inicjatywie powstałej i rozwijanej w oparciu o lokalnych przewodników, fotografów, rzemieślników i artystów.
Łukasz Długowski – założyciel i pomysłodawca Mikrowypraw. W Chile był rybakiem, a w Patagonii o mało nie został gaucho (kowbojem), w Finlandii włóczył się po mokradłach dalekiej Laponii i zbierał maliny nordyckie. Jak się chwali w internecie, jest „genetycznie uzależniony od miejsc niepopularnych i położonych poza szlakami”. Wydał książkę „Mikrowyprawy w wielkim mieście”. Przez dekadę był dziennikarzem, o mikrowyprawach pisał w „Gazecie Wyborczej”, magazynach „Poznaj Świat” i „Podróże”. Prowadził program w Dzień Dobry TVN oraz Travel Channel. Jest ambasadorem kampanii Tatrzańskiego Parku Narodowego „Śmieci?! Kto to widział?!”, w ramach której nagrywa podcasty i filmy.
Jak lokalność przyciąga nowych klientów? – Łukasz Długowski z firmy Mikrowyprawy
12 października, godz. 17.00
Olivia Garden, al. Grunwaldzka 472C, Gdańsk
Szkolenie w ramach projektu „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych”.
System SPEKTRUM jest finansowany z funduszy unijnych wdrażanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie 2.4.1.
Wstęp wolny – wymagana rejestracja: formularz rejestracyjny
Uwaga! Ilość miejsc ograniczona