Szczegóły
Digital & Brand Magdalena Głomska
Nazywam się Magdalena Głomska. Mieszkam w Gdańsku. Opisując siebie w trzech najmocniejszych stronach wskazałabym: Strateg Biznesu Online oraz komunikacji Ekspert Social Media Szkoleniowiec Aktualnie prowadzać własną firmę, współpracuję z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach. Jestem odpowiedzialna za tworzenie i definiowanie strategii marketingowej zarówno dla globalnych marek jak i firm lokalnych. Wyznaczam główne kierunki i kanały marketingowej komunikacji zewnętrznej. Wdrażam nowe rozwiązania i optymalizuję bieżące kanały i narzędzia. Wspieram w planowaniu kampanii marketingowych. Wyspecjalizowałam się w branżach: fotograficzna, kosmetyczna, szkoleniowa. DOŚWIADCZENIE Przekornie napiszę, że korzenie mojego doświadczenia wywodzą się z dziedziny sprzedaży, z którą związana jestem od prawie 15 lat. Marketingiem zajmuję się od 5 lat, a zarządzam nim od 3 lat, planując i kierując kampaniami marketingowymi. Wspieram zarówno małe firmy, jak i międzynarodowe marki w zakresie tworzenia strategii sprzedażowo-marketingowych oraz prowadzeniu mediów społecznościowych. Media Społecznościowe i ich prowadzenie to moja pasja. Przez lata zarządzałam wieloosobowym działem sprzedaży oraz marketingu, a także współpracowałam z podwykonawcami w tej dziedzinie: grafikami, agencjami reklamowymi, domami mediowymi. Przygotowywałam targi, warsztaty i konferencje współpracując z podwykonawcami. Tworzyłam strategie i plany marketingowe oraz zarządzałam budżetem o przekraczającym 600 000 zł. Wyznaczałam główne kierunki kanałów marketingowej komunikacji zewnętrznej. Wdrażałam nowe rozwiązania i optymalizowałam bieżące kanały i narzędzia marketingu online – w tym social media, content marketing, e-mail marketing, user generated content, influencerzy. Zarządzanie sprzedażą nauczyło mnie najistotniejszej rzeczy. Pozwoliło zrozumieć, że marketing jest nieodłącznym elementem sprzedaży. Poza podstawową jego funkcją jaką jest zwiększanie rozpoznawalności i wizerunku marki, musi wspierać sprzedaż, budować lejek sprzedażowy, a finalnym etapie dostarczać jej leady. Marketing musi mieć bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży, czyli przynosić konwersję. Ponieważ odpowiadałam za ciężko wypracowane marże, wiem jak istotna jest odpowiednia alokacja budżetów marketingowych w działania, które będą przyczyniać się do zwiększania sprzedaży. W ten sposób staram się więc też współpracować z Klientami. Trzy lata temu Social Media stały się moją pasją, która jest obecnie motorem do stałego poszerzania mojej wiedzy. Szkoliłam się u najlepszych Trenerów z Facebooka oraz Instagrama takich jak Piotr Chmielewski, Artur Jabłoński, Dawid Bagiński czy Franciszek Georgiew, dzięki czemu mogę się pochwalić wieloma Certyfikatami. CO MNIE WYRÓŻNIA Wyróżnia mnie nie tylko praktyczna wiedza marketingowa, lecz również wiedza w zakresie sprzedaży i zrozumienie jej potrzeb. Kompetencje zdobywane na szczeblach zarządczych takie jak tworzenie planów sprzedażowych i strategii marketingowych, planowanie i realizacja kampanii marketingowych pozwalają mi zdecydowanie szerzej podejść do działań realizowanych w poszczególnych obszarach współpracy.